Esteu a: Inici  >  Què fer?  >  Oci i cultura  >  Rutes BTT  >  Ruta circular pel Carrilet

Ruta circular pel Carrilet

Girona . Salt . Bonmatí . Sant Julià de LLor . Amer . La Cellera de Ter . Anglès . Bescanó . Salt . Girona

Recorregut proposat: 56.7 km
Desnivell acumulat: 320 m

La ruta del Carrilet va de Sant Feliu de Guíxols fins a Olot, passant per Girona. Aquesta ruta passa per un tros del carrilet des de Girona fins a Olot, i la tornada es fa per la vora del Ter. És una ruta circular, senzilla i sense gaire desnivell.
El punt de sortida serà des del Parc Central, just darrera l'estació de tren i autobusos. Iniciem la ruta travessant Santa Eugènia i les Deveses de Salt.
Seguim el camí senyalitzat ben aviat arribarem a les cases de Vilanna, on trencarem a mà dreta cap a Bonmatí. Seguirem fins a Sant Julià de Llor, on es pot pujar a visitar l'ermita. Seguint per la carretera trobarem un trencant. Seguirem recte fins a la pista de Sant Climent d'Amer, on anirem a l'esquerra per anar cap a Amer, desprès de passar el riu Brugent. Seguint la riera, atravessarem el poble i arribarem a la Font Picant, deixant enrera la Font dels Capellans i la Font d'En Fàbregues.
Des d'allà, agafarem la mateixa ruta que hem fet per tornar cap a Girona, passant per La Cellera de Ter i Anglès.
Imprimir fitxa Ruta circular pel Carrilet  Imprimir fitxa
Compartir amb un amic Ruta circular pel Carrilet  Compartir amb un amic

Planifiqueu amb detall la vostra estada. Reserveu el vostre hotel facilment! També trobareu informació sobre restaurants, activitats, hotels, el que no us podeu perdre de Girona i molt més! Ràpid, fàcil i còmode!

7 / 18 ºC
El temps a Girona
Girona, 25 de abril de 2024
© 2024 Girona.net  -  Política de Privacitat -  Avís Legal -  Crèdits -  Registre -  Contacte -  Mapa web