Esteu a: Inici  >  Mapes i guies  >  Rutes BTT  >  Castell de Sant Miquel

Recorregut proposat: 15.8 km
Desnivell acumulat: 435 m

Descripció
Com la ruta anterior, aquesta també comença davant de Sant Pere de Galligants, en direcció cap a Sant Daniel. Desprès de passar el monestir de Sant Daniel girarem a l'esquerra, per tornar a girar a la dreta al primer trencant, agafant direcció al cementiri de Sant Daniel i la Font del Ferro.

Deixant la font a mà dreta, seguirem la pista per el costat de la riera de Sant Miquel. Seguirem pujant pel camí, ben senyalitzat, passant per sota de la nacional i fins arribar a dalt del castell de Sant Miquel.

Des de dalt, podem gaudir de unes bones vistes, i visitar el castell i les restes d'aquest.

La baixada serà per un camí diferent, anant a buscar el camí que baixa dels Àngels fins a la Vall de Sant Daniel, doncs així, podrem fer una parada a la Font picant abans d'arribar de nou a Girona.

Aquesta ruta és força curta, però exigeix un alt nivell físic i tècnic, degut a les fortes pujades i als trams que es segueixen.

Planifiqueu amb detall la vostra estada. Reserveu el vostre hotel facilment! També trobareu informació sobre restaurants, activitats, hotels, el que no us podeu perdre de Girona i molt més! Ràpid, fàcil i còmode!

7 / 18 ºC
El temps a Girona
Girona, 28 de març de 2024
© 2024 Girona.net  -  Política de Privacitat -  Avís Legal -  Crèdits -  Registre -  Contacte -  Mapa web