Esteu a: Inici  >  Mapes i guies  >  Rutes BTT  >  Sant Medir

Recorregut proposat: 16.9 km
Desnivell acumulat: 215 m

Descripció
Iniciarem la ruta a Fontajau, des d'on anirem en direcció a Taialà. Un cop passada l'autopista, deixarem la carretera, per agafar un camí a mà dreta. Aquest camí baixa fins al Torrent dels Bullidors, per on seguirem paral·lelament fins que arribem a tocar de Sant Medir. Per acabar d'arribar haurem de fer un tros de carretera asfaltada. El convent és d'una comunitat de monges, que ofereix serveis d'hostatgeria.

La baixada, la farem pel camí que hi ha uns metres més enllà del monestir, i que baixa fins els rierol de Rimau. Seguint per aquest camí s'arriba a tocar del Golf Girona, des d'on cal agafar la carretera des de Sarrià fins a Girona.

Planifiqueu amb detall la vostra estada. Reserveu el vostre hotel facilment! També trobareu informació sobre restaurants, activitats, hotels, el que no us podeu perdre de Girona i molt més! Ràpid, fàcil i còmode!

7 / 18 ºC
El temps a Girona
Girona, 29 de març de 2024
© 2024 Girona.net  -  Política de Privacitat -  Avís Legal -  Crèdits -  Registre -  Contacte -  Mapa web