Esteu a: Inici  >  Mapes i guies  >  Rutes BTT  >  Mare de Déu dels Àngels

Recorregut proposat: 30.5 km
Desnivell acumulat: 460 m

Descripció
Aquesta ruta l'iniciarem a la zona de Pedret, just davant de l'església de Sant Pere Galligants, que ens portarà cap a la Vall de Sant Daniel. Deixant a mà dreta el centre històric i la font del Bisbe, des d'on s'accedeix al passeig arqueològic.

Un cop creuat el Galligants, seguirem amb el riu a l'esquerra, fins al primer trencant, on seguirem a mà dreta. Passada la Font d'en Fita, seguirem per sota la carretera nacional fins la Font dels Lleons. Seguirem pujant per el camí fins arribar a la carretera dels Àngels. Seguirem baixant per el camí que deixa la carretera a la dreta. Trencarem a la dreta, fins a l'alçada de la Casa de les Figues. Des d'aquí, seguirem la carretera i el camí marcat, evitant la del Puig d'en roures, que només es pot fer a peu. Des de dalt de tot del Santuari de la Mare de Déu dels Àngels, les vistes són espectaculars i arriba des del Cap de Creus, la Costa Brava, el Pirineus, el Canigó, el Far...

Per baixar, seguirem el camí de descens cap a l'altre vessant, fins a Juià. Desprès, un cop arribem a Celrà, podem agafar la C-255 per tornar pel Congost i Pont Major.
Imprimir fitxa  Imprimir fitxa
Compartir amb un amic  Compartir amb un amic

Planifiqueu amb detall la vostra estada. Reserveu el vostre hotel facilment! També trobareu informació sobre restaurants, activitats, hotels, el que no us podeu perdre de Girona i molt més! Ràpid, fàcil i còmode!

7 / 18 ºC
El temps a Girona
Girona, 20 de abril de 2024
© 2024 Girona.net  -  Política de Privacitat -  Avís Legal -  Crèdits -  Registre -  Contacte -  Mapa web